Η «Διασυνδεσιμότητα» ήταν η μεγάλη πρωταγωνίστρια του 15ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών που διοργανώνει κάθε χρόνο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Το φετινό Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου, με κεντρικά θέματα την αύξηση της διασυνδεσιμότητας της Αθήνας, την επισκόπηση του 2014, έτους σταθεροποίησης και ανάκαμψης, και τις αισιόδοξες προβλέψεις για την εξέλιξη της κίνησης το 2015.
Μετά από μία διαδρομή 15 χρόνων, το ετήσιο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών αποτελεί μια διεθνώς αναγνωρισμένη «καινοτομία» και είναι πλέον θεσμός στην αεροπορική αγορά της Αθήνας. Με βασικό στόχο την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του αεροδρομίου και των βασικών συνεργατών του, το Συνέδριο αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για την ουσιαστική συνεργασία στα ζητήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος. Το περιεχόμενο του συνεδρίου αντανακλά την ευρύτερη φιλοσοφία του αεροδρομίου να προσφέρει στις αεροπορικές εταιρείες συνεχή υποστήριξη και εργαλεία χρήσιμα στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους, ιδιαίτερα στην εποχή της οικονομικής κρίσης.
Χρονιά αυξήσεων-ρεκόρ για την αεροπορική αγορά της Αθήνας ...
www.driveandtravel.gr