Με ισχύ 105 ίππων, που προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση, ο νέος κινητήρας έχει παραπλήσια κατανάλωση με τον Twinair των 85 ίππων (μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο δοκιμών).

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα και πολύ χαμηλές εκπομπές CO2, μόλις 99 γρ./χλμ., που συνεπάγονται απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας. Ταυτόχρονα καλύπτει και τις αυστηρές μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ το φθινόπωρο του 2014 για τα νέα μοντέλα και το 2015 για τα ήδη υπάρχοντα.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει την ισχύ των 105 ίππων στις 5.500 στροφές, και τη ροπή των 145 Nm στις 2.000 στροφές (το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.750 στροφές), ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, που βοηθάει στην καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμής του και τη συγκράτηση της κατανάλωσης σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube