Ο 30χρονος Γάλλος πρωταθλητής, στην 82η έκδοση του Ράλι Μόντε Κάρλο, σημείωσε την 17η νίκη του στα ράλι και 10η με τη VW, με την οποία έκανε ντεμπούτο πέρυσι. Η ομάδα το 2013 πέτυχε το νταμπλ, στην πρώτη της κιόλας χρονιά στο WRC και όλα δείχνουν ότι και φέτος θα τα καταφέρει, μάλλον εύκολα και όχι δύσκολα.

Ο Οζιέ αναμφίβολα είναι ένας εξαιρετικός οδηγός που βρέθηκε στη σκιά του Λεμπ, όταν έτρεχαν μαζί στη Citroen, πριν από τρία χρόνια. Προτίμησε να φύγει, να μείνει ένα χρόνο εκτός (έτρεξε λίγους αγώνες με Skoda Fabia S2000 – του ομίλου VW) προετοιμάζοντας το Polo R WRC, αφού είχε συμφωνήσει με τη VW, και πέρυσι, με το καλημέρα, έκανε σχεδόν περίπατο.

Στο πρωτάθλημα υπάρχουν καλοί οδηγοί, όμως προς το παρόν δεν υπάρχει ανάλογο ιδανικό «πακέτο»: οδηγού – ομάδας – αυτοκινήτου, που θα μπορούσε να τον κοντράρει τόσο πολύ τον Γάλλο και τη VW. Μακάρι η πορεία να αποδείξει το αντίθετο, για χάρη του ανταγωνισμού.

Ακριβώς αυτού του ανταγωνισμού που σχεδόν εξαφανίστηκε στο Μόντε Κάρλο, διότι όταν ο δεύτερος Μπουφιέ, απέχει κοντά στο ενάμιση λεπτό από τον Οζιέ, ο τρίτος Μίκε (πρώτο του βάθρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και πρώτο για Βρετανό στο Μόντε Κάρλο, μετά το 2003 και τον Κόλιν Μακ Ρέι που ήταν 2ος) κοντά στα δύο λεπτά και ο τέταρτος Οστμπεργκ περίπου τέσσερα λεπτά, τότε για ποιόν ανταγωνισμό μιλάμε.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube