Oι δραστηριότητες των περισσοτέρων κατασκευαστών δεν περιορίζονται μόνο στην παραγωγή οχημάτων, καθώς επενδύουν και σε άλλους τεχνολογικούς κλάδους, όμως η οικονομική κρίση ανάγκασε τους πιο πολλούς να αναδιπλωθούν και να επικεντρωθούν στη βασική τους δραστηριότητα, τα αυτοκίνητα. Τα στοιχεία και τα διαγράμματα που σας παραθέτουμε προέρχονται από έρευνα του CAR, του Center of Automotive Research του γερμανικού πανεπιστημίου του Duisburg που διακρίνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε μαζικές και premium.

Στους μαζικούς κατασκευαστές λοιπόν στην 1η θέση βρίσκεται η Toyota, η οποία ανά αυτοκίνητο κερδίζει 1.801 ευρώ και έχει ένα περιθώριο κέρδους της τάξης του 9%, πάντα προ φόρων και τόκων. Οι τιμές αυτές γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακές αν λάβει κανείς υπόψη του πως τα αντίστοιχα νούμερα πέρυσι για την Toyota ήταν 707 ευρώ και 3,5%, γεγονός που σημαίνει πως ο ιαπωνικός κολοσσός ξεπέρασε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προβλήματα που προέκυψαν από την καταστροφή στη Fukushima. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube