Όπως αναφέρει η εταιρεία στη σχετική ανακοίνωση, «στόχος μας είναι να παραδώσουμε για όλα τα Rift games και apps μια εξαιρετική εμπειρία με αυτή την (προτεινόμενη) σύνθεση». Το Oculus Rift αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2016 και σύμφωνα με τον Oculus chief architect Atman Binstock, η παρακάτω σύνθεση θα ισχύει καθ'όλη τη διάρκεια ζωής του Rift, ενώ αναμένεται με την πάροδο του χρόνου να υπάρξει και μείωση τιμής.
Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι στο μέλλον θα υπάρχουν ακόμα περισσότεροι καταναλωτές που θα έχουν τα κατάλληλα συστήματα για να λειτουργήσει το headset. Το Rift «τρέχει» σε ανάλυση 2160 x 1200 στα 90Hz, ενώ ένα VR game θα απαιτεί περίπου την τριπλάσια «δύναμη» της GPU σε σχέση με την απόδοση στα 1080p. Όσον αφορά στους φορητούς υπολογιστές, για την ώρα δεν θα υπάρχει συμβατότητα, ωστόσο οι επερχόμενες mobile GPUs ίσως να μπορούν να υποστηρίξουν αυτό το επίπεδο απόδοσης.
Τέλος, ο Binstock σημείωσε ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στο λανσάρισμα της συσκευής για τα Windows και για αυτόν το λόγο έχει διακοπεί η ανάπτυξη για τα OS X και Linux.
Δείτε τις τεχνικές προδιαγραφές του Oculus Rift headset εδώ.