Διανύουμε τον τελευταίο μήνα του έτους και όλα δείχνουν ότι η χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, όσον αφορά τις πωλήσεις. Πάντως, τα μηνύματα προβληματίζουν, διότι πάνω από το 50% των πωλήσεων αυτοκινήτων είναι εταιρικές πωλήσεις, δηλαδή σε εταιρείες με στόλο οχημάτων και πωλήσεις σε εταιρείες ενοικιάσεων που αφορά στον τουρισμό. Αυτό σημαίνει ότι οι πωλήσεις απευθείας σε πελάτες (λιανική), έχουν πιεστεί αρκετά, κάτι που σημαίνει ότι το καταναλωτικό κοινό πιέζεται πολύ οικονομικά.
Νέα μοντέλα υπάρχουν, νέες τεχνολογίες που περιορίζουν κατανάλωση και ρύπους έχουμε, καλύτερο φορολογικό καθεστώς επίσης έχουμε. Τι δεν έχουμε; Κατάργηση του τεκμηρίου διαβίωσης, σταθερή πολιτική τελών κυκλοφορίας που κάθε χρόνο δημιουργεί σάλο στην αγορά, κίνητρα για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα και βέβαια σταθερούς φόρους (σε καύσιμα κυρίως).
Με βάση λοιπόν τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr