Τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σουζούκα έκανε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, αφήνοντας δεύτερο τον Μαρκ Γουέμπερ, με τη Red Bull να κάνει το ένα-δύο.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, αποδεικνύοντας πως και στην Ιαπωνία η Mercedes είναι ανταγωνιστική. Από την τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τη διαδικασία ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ωστόσο είχε έξοδο, χωρίς ωστόσο να τραυματίσει τη Lotus.
Πίσω του πλασαρίστηκε ο Ρομάν Γκροσάν, τον έκτο χρόνο έκανε ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου, Λιούις Χάμιλτον.
Μεγάλοι άτυχοι ήταν οι Παστόρ Μαλδονάδο και Σέρχιο Πέρες, οι οποίοι είδαν τις δοκιμές τους να τελειώνουν νωρίς όταν βγήκαν εκτός πίστας.
Τα χειρότερα γλύτωσε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος είχε έξοδο όταν «φόρεσε» τη μέση γόμα της Pirelli. Ωστόσο, ο Ισπανός απέφυγε την αμμοπαγίδα, ολοκληρώνοντας τις δοκιμές από την δέκατη θέση, πίσω από τους Μάσα και Μπάτον.
Αναλυτικά η κατάταξη της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών:
1.Φέτελ, Red Bull, 1m33.852s
2.Γουέμπερ, Red Bull, +0.168s
3.Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.262s
4. Ραϊκόνεν, Lotus, +0.350s
5. Γκροσάν, Lotus, +0.559s
6. Χάμιλτον, Mercedes, +0.590s
7. Ρικιάρντο, Toro Rosso, +0.621s
8.Μάσα, Ferrari, +0.846s
9. Μπάτον, McLaren, +1.060s
10. Αλόνσο, Ferrari , +1.235s
11. Γκουτιέρες, Sauber, +1.237s
12. Βερνιέ, Toro Rosso, +1.257s
13. Χούλκενμπεργκ, Sauber, +1.330s
14. Ντι Ρέστα, Force India, +1.423s
15. Σούτιλ, Force India, +1.489s
16. Πέρες, McLaren, +1.857s
17.Μπότας, Williams, +2.284s
18. Μαλδονάδο, Williams, +2.870s
19. Πικ, Caterham, +3.778s
20. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham, +4.053s
21. Τσίλτον, Marussia, 1m38.121s +4.269s