Η νέα έρευνα της Amadeus εξετάζει τις τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας μέχρι το 2025, θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια της ταξιδιωτικής βιομηχανίας να στοχεύσει και να εξυπηρετήσει καλύτερα αυτόν τον ταχύτατα εξελισσόμενο κλάδο.
Η έρευνα αναπτύχθηκε με δεδομένα που προήλθαν από την Tourism Economics και από δεκάδες συνεντεύξεις με γνώστες της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιών πολυτελείας, που περιλαμβάνουν εταιρείες εξυπηρέτησης, αεροπορικές, ξενοδοχεία και ενδιάμεσους προμηθευτές, μέσω της Connections, μιας εταιρείας που διοργανώνει διεθνείς εκδηλώσεις δικτύωσης για παρόχους υπηρεσιών πολυτελών ταξιδιών.
Σύμφωνα με την έρευνα «Οι καταναλωτές παγκοσμίως ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο το διαθέσιμο εισόδημά τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά...
www.driveandtravel.gr