Ίσως όχι, αλλά ένα hands-on με κώδικα του PlayStation 4 παραμένει μία πρόταση που δύσκολα μπορεί να αρνηθεί κανείς, ειδικά αν συνοδεύεται από βόλτες στην Genoa, άφθονο ρούμι σε μία εξαιρετική ρέπλικα πειρατικού πλοίου του 17ου αιώνα, «συνάντηση» με γκρι καρχαρίες στο ενυδρείο της πόλης, διάλεξη για ιστορικά όπλα και δείπνο σε κάστρο, όπως και βαρκάδα με σκοπό τη θέαση φαλαινών. Η Ubisoft δείχνει να τα δίνει όλα για την επιτυχία του Black Flag και δύσκολα μπορεί να την αδικήσει κανείς μετά από την εκτεταμένη επαφή που είχαμε με το επερχόμενο πειρατικό έπος.
Πώς όμως διαχειρίστηκε η Ubisoft Montreal την κατάσταση, δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην λεγόμενη cross-gen περίοδο, όπου αναγκαστικά (από εμπορικής άποψης), κάθε σχεδόν τίτλος των νέων συστημάτων διαθέτει και μία έκδοση για PS3 και Xbox 360; Ποια ήταν η βάση της δημιουργίας του Assassin’s Creed IV, η παρούσα γενιά ή η νέα; Σύμφωνα με τον Game Director του παιχνιδιού, τον Ashraf Ismail, η μηχανή του παιχνιδιού παραμένει η AnvilNext, όμως ταυτόχρονα με την εκκίνηση της ανάπτυξης, μία εντελώς ξεχωριστή ομάδα δούλευε πάνω στα γραφικά των εκδόσεων νέας γενιάς. Έτσι, επιτεύχθηκε βέλτιστη αποδοτικότητα κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του παιχνιδιού, χωρίς να χρειαστεί ούτε πλήρες upscaling από εκκίνηση του development σε current-gen έκδοση, ούτε πλήρες downscaling από αντίστοιχο ξεκίνημα αποκλειστικά σε next-gen. Το πρώτο hands-on session εστίαζε στο single player campaign και συγκεκριμένα στις αποστολές ναυτικού τύπου. Αρχικά ήταν διαθέσιμο το “Sequence 3” του παιχνιδιού, όπου ο πρωταγωνιστής Edward Kenway είχε μόλις αποκτήσει το δικό του πλοίο, το “Jackdaw” και μάθαινε τα βασικά της πλοήγησής του. Το συγκεκριμένο τμήμα του campaign δεν ήταν ακόμη πλήρως ανοικτό και αποτελούσε στην ουσία ένα εκτεταμένο tutorial, αρμονικά ενταγμένο στο πλαίσιο του παιχνιδιού, αφού οι αποστολές που ολοκληρώνονταν προχωρούσαν κανονικά την πλοκή.
Πλοήγηση, ναυμαχίες με μικρές σκούνες και αργότερα με ολόκληρες αρμάδες, επικά ρεσάλτα, στρατολόγηση πληρώματος μετά από αποστολές διάσωσης, επιδρομές σε φρούρια και φυτείες παρουσιάζονταν για πρώτη φορά στον παίκτη, δίνοντάς του ένα δείγμα του τι πρόκειται να ακολουθήσει στο παιχνίδι. Η ολοκλήρωση του Sequence 3 ξεκλείδωνε το Sequence 6, το οποίο βρίσκεται αρκετά πιο μετά στο παιχνίδι και θέτει όλο τον κόσμο του Black Flag στη διάθεση του παίκτη. Παρόλα αυτά περιλαμβάνει και εκείνο την εκμάθηση μιας νέας δυνατότητας, εκείνη της κατάδυσης μέσω diving bell, που επιτρέπει την έρευνα ναυαγίων και την υποθαλάσσια εξερεύνηση σε συγκεκριμένα σημεία του χάρτη και μπορεί να οδηγήσει σε ανακάλυψη όχι μόνο λάφυρων, αλλά και νέων περιοχών ξηράς.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.