Την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 πανηγύρισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο σε ένα επεισοδιακό Grand Prix στο Μόντρεαλ. Ο νεαρός Αυστραλός πιλότος της Red Bull με προσπέραση στον προτελευταίο γύρο απέναντι στον Νίκο Ρόσμπεργκ που αντιμετώπισε προβλήματα με τη Mercedes είδε πρώτος την καρό σημαία, ενώ τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Μπάτον, Χούλκενμπεργκ, Αλόνσο, Μπότας, Βερνιέ, Μάγκνουσεν και Ραϊκόνεν συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον δεν τερμάτισε καν.
Όλα έδειχναν πως οδηγούμασταν σε έναν ακόμη αγώνα για δύο… Mercedes, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να οδηγεί την κούρσα (και να παραμένει πρώτος αφού δέχτηκε απλή προειδοποίηση όταν «έκοψε» δρόμο) και τον Λιούις Χάμιλτον να ακολουθεί. Στον 43ο γύρο, ωστόσο, οι δύο οδηγοί ανέφεραν απώλεια ισχύος στα μονοθέσιά τους και οι διώκτες τους άρχισαν να μαζεύουν τη διαφορά. Τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Βρετανό, καθώς στον 48ο γύρο υποχρεώθηκε λόγω βλάβης στα φρένα να αποσυρθεί, για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Ρόσμπεργκ έδωσε μεγάλη μάχη για να κρατήσει την… προβληματική Mercedes του στην κορυφή, αλλά ένιωθε την πίεση πολλών μονοθεσίων και τελικά «λύγισε» στην πίεση του Ρικιάρντο στο 69ο γύρο. Πάντως αύξησε τη διαφορά του από τον δεύτερο Χάμιλτον στη βαθμολογία των οδηγών στους 22 βαθμούς.
Οι συγκινήσεις όμως δεν είχαν τελειώσει, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να περνά τρίτος και λίγο πριν τον τερματισμό τα μονοθέσια των Φελίπε Μάσα και Σέρχιο Πέρες να έχουν σφοδρή σύγκρουση και να καταλήγουν στις μπαριέρες, καταστρέφοντας τον αγώνα για αμφότερους αφού ήταν στην πέμπτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Ευτυχώς αμφότεροι δεν τραυματίστηκαν.
Απογοητευτική ήταν και πάλι η παρουσία του Κίμι Ραϊκόνεν, καθώς έμεινε από νωρίς πολύ πίσω και μετά από τετ-α-κε υποχώρησε ακόμη και στη 15η θέση, προτού τερματίσει δέκατος, ενώ η άλλη «αδύναμη» Ferrari, του Φερνάντο Αλόνσο, περιορίστηκε στην έκτη θέση.
Ξινό βγήκε στη Marussia ότι στον περασμένο αγώνα κατέκτησε τους πρώτους της βαθμούς στο πρωτάθλημα, καθώς στον πρώτο γύρο ο Μαξ Τσίλτον έχασε τον έλεγχο κι έπεσε πάνω στον ομόσταβλό του, Ζιλ Μπιανκί, με αποτέλεσμα αμφότεροι να μείνουν εκτός αγώνα. Μάλιστα η κίτρινη σημαία που υψώθηκε κράτησε για άλλους έξι γύρους καθυστερώντας τη… δράση στον αγώνα.
Τον αγώνα δεν τελείωσαν και οι Μάρκους Έρικσον, Παστόρ Μαλδονάδο, Ντάνιελ Κβίατ, Καμούι Κομπαγιάσι και Ρομάν Γκροσάν με τους τρεις πρώτους να αντιμετωπίζουν μηχανικό πρόβλημα και τους δύο τελευταίους να χάνουν τμήματα του μονοθεσίου τους στη διάρκεια του αγώνα.
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στην Αυστρία, στις 22 Ιουνίου.
Η κατάταξη:
1. Ρικιάρντο Red Bull
2. Ρόσμπεργκ Mercedes +4.2
3. Φέτελ Red Bull +5.2
4. Μπάτον McLaren +11.7
5. Χούλκενμπεργκ 27 Force India +12.8
6. Αλόνσο Ferrari +14.8
7. Μπότας Williams +23.5
8. Βερνιέ STR +28.0
9. Μάγκνουσεν McLaren +29.2
10. Ραϊκόνεν Ferrari +53.6
11. Πέρες Force India +1 γύρο
12. Μάσα Williams +1 γύρο
13. Σούτιλ Sauber +1 γύρο
14. Γκουτιέρες Sauber +6 γύρους
Βαθμολογία οδηγών
1. Ρόσμπεργκ 140
2. Χάμιλτον 118
3. Ρικιάρντο 79
4. Αλόνσο 69
5. Φέτελ 60
6. Χούλκενμπεργκ 57
7. Μπάτον 43
8. Μπότας 40
9. Μάγκνουσεν 23
10. Πέρες 20
11. Μάσα 18
12. Ραϊκόνεν 18
13. Βερνιέ 8
14. Γκροσάν 8
15. Κβίατ 4
16. Μπιανκί 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 258
2. Red Bull 139
3. Ferrari 87
4. Force India 77
5. McLaren 66
6. Williams 58
7. Toro Rosso 12
8. Lotus 8
9. Marussia 2