Την αξία των marketing analytics ανακαλύπτουν σταδιακά οι ελληνικές επιχειρήσεις, με τις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα να συσφίγγουν τους δεσμούς μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών. Ήδη, το προσωποποιημένο marketing αποκτά απήχηση μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών και εξελίσσεται σε πολύτιμο εργαλείο για τις ίδιες της επιχειρήσεις.

Ενδεικτική - προς αυτήν την κατεύθυνση - είναι η αυξανόμενη διείσδυση των προγραμμάτων επιβράβευσης στην Ελλάδα, καθώς, όπως εκτιμάται, σήμερα υπάρχουν περίπου 10 εκατ. εγγεγραμμένοι χρήστες σε περίπου 30 προγράμματα μεγάλων εταιρειών...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube