Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου, η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί εξέλιξη της σχέσης των δύο εταιρειών η οποία ξεκίνησε ένα χρόνο πριν, στον τομέα του mobility με την αποκλειστική διανομή των tablets της Lenovo στην ελληνική αγορά.
Η συνεργασία λειτούργησε αποτελεσματικά με το μερίδιο της Lenovo στα tablet, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της IDC να ανέρχεται στο 13,3% για το πρώτο τρίμηνο του 2014. Ο καταλυτικός ρόλος της Westnet Distribution στην αύξηση του μεριδίου της Lenovo οδήγησε στη δεύτερη αποκλειστική συνεργασία των δύο εταιρειών.
Πηγή: enternity.gr