Το BMW Group παρουσίασε δύο παγκόσμιες πρεμιέρες σηματοδοτώντας την έναρξη λειτουργίας της εκθεσιακής και επικοινωνιακής πλατφόρμας, “Iconic Impulses. The BMW Group Future Experience.” Μετά το BMW VISION NEXT 100, που αποκαλύφθηκε στο Μόναχο στην επέτειο της εκατονταετίας στις 7 Μαρτίου, οι δύο τελευταίες ερμηνείες της μελλοντικής μετακίνησης έρχονται από τη MINI και τη Rolls-Royce και παρουσιάστηκαν στο Roundhouse του Λονδίνου. Ένα τέταρτο Φουτουριστικό Όχημα (Vision Vehicle), από τη BMW Motorrad αυτή τη φορά, θα κάνει το ντεμπούτο του στις 16 Οκτωβρίου στο Λος Άντζελες, ολοκληρώνοντας το κουαρτέτο μαρκών του BMW Group.
Το όραμα του BMW Group για το μέλλον
Η διερεύνηση του τρόπου ζωής και μετακίνησης τα επόμενα χρόνια και τις προσεχείς δεκαετίες είναι μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόκληση: τι αλλαγές θα υπάρξουν στην κοινωνία, την οικονομία, στις συνθήκες διαβίωσης και κατά συνέπεια στη μετακίνησή μας;...
www.driveandtravel.gr