Σε αυτές, τις λίγες, συγκαταλέγεται η Volvo, η οποία διατήρησε σε προτεραιότητα το θέμα ασφάλεια, ωστόσο κατασκευάζει πλέον πιο νεανικά μοντέλα, πιο αρεστά στο μάτι, φεύγοντας από τις παλαιές συντηρητικές φόρμες. Η σουηδική μάρκα έκλεισε το 2013 με ρεκόρ μεριδίου αγοράς 2,5%, το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ στην Ελλάδα (από 1,5% το 2011).

Η ποσοστιαία επιτυχία συνοδεύτηκε και με ποσοτική άνοδο, αφού πούλησε 1.463 οχήματα, έναντι 1.380 το 2012. Αυτά τα αποτελέσματα ήρθαν λόγω της παρουσίας του εξαιρετικού πεντάθυρου V40 και του V40 Cross Country, που μαζί έφθασαν τις 847 ταξινομήσεις (το 58% των πωλήσεων της μάρκας). Επίσης, από το περασμένο φθινόπωρο που ανανεώθηκαν τα S60/V60, στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία, συνεισέφεραν τα μέγιστα με 471 ταξινομήσεις (πήραν το 37,4% των πωλήσεων στην κατηγορία τους).

Τα δύο μοντέλα αναμένεται και φέτος να πρωταγωνιστήσουν, ενισχυόμενα από τους νέους δίλιτρους μεν κινητήρες Drive-E και το νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 8 σχέσεων, οι οποίοι αποδίδουν 181 ίππους, έχοντας όμως μικτή κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 99 γρ./χλμ (απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας).

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube