Ο Νοέμβριος του 2015 ήταν ίσως ο σημαντικότερος μήνας της χρονιάς για το sport-fm.gr. Και αυτό γιατί στις 17 του μήνα σας παρουσιάσαμε τη νέα ανανεωμένη μορφή του site. Ένα project για το οποίο δουλέψαμε καιρό με πρωταρχικό στόχο να γίνει η εμπειρία σας καλύτερη, χωρίς ταυτόχρονα να νομίζετε ότι μπήκατε σε άλλο site.
Ήταν πολύ πιο δύσκολο από όσο ακούγεται και ελπίζουμε ότι σε μεγάλο βαθμό το καταφέραμε.
Κι αυτό φαίνεται από την ανταπόκρισή σας στις δύο πρώτες εβδομάδες που το νέο design είναι στον αέρα. Και όχι μόνον!
Τον Νοέμβριο, βλέπετε, κλείσαμε με (νέα) άνοδο στους μοναδικούς επισκέπτες, οι οποίοι αυξήθηκαν σημαντικά σε σχέση με τον Οκτώβριο!
Κι ας είχε διακοπή πρωταθλήματος. Κι ας είχε δύο μετρήσιμες ημέρες λιγότερες ο μήνας (την απεργία των ΜΜΕ και το… σκάνδαλο να έχει ο Νοέμβρης 30 μέρες αντί για 31). Και να σκεφτείτε ότι ακριβώς πιο πριν, τον Σεπτέμβριο, μας είχατε χαρίσει και τα ασύλληπτα ιστορικά ρεκόρ μοναδικών επισκεπτών, επισκέψεων και page views! Η εκτόξευση, όπως αποδεικνύεται, είχε μόλις ξεκινήσει. Και η πορεία είναι μόνιμα ανοδική. Και σαρωτική.
Συνολικά, πάντως, για τον μήνα Νοέμβριο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η προτίμηση που μας δείχνετε για όλα τα θέματα της επικαιρότητας δεν είναι απλά σε ανοδικό δρόμο, αλλά έχει περάσει σε επίπεδα… τρελού έρωτα! Και εμείς σας αγαπάμε.
Για να το κάνουμε πιο λιανά, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα, τον Νοέμβρη του 2014, η αύξηση των μοναδικών επισκεπτών του sport-fm.gr φτάνει στο +39% (!), των pageviews στο +29% (!) και των επισκέψεων στο +32% (!).
Αυτά τα νούμερα μεταφράζονται σε ένα εκατομμύριο νέους αναγνώστες συγκριτικά με πέρυσι τέτοια εποχή! Είναι, δηλαδή, σαν να άρχισε να μας διαβάζει ξαφνικά μία ολόκληρη μεγάλη πόλη. Όπως η Θεσσαλονίκη, ας πούμε.
Καλησπέρα στην όμορφη Θεσσαλονίκη είπαμε; Δεν είπαμε. Καλησπέρα λοιπόν!
Αυτό το επίτευγμα ακολουθεί, βέβαια, εκείνο της αύξησης κατά 61% (!) στους μοναδικούς επισκέπτες τον Σεπτέμβριο του 2015 σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο.
Ο μήνας που τελείωσε είχε, όμως, μερικές στιγμές που το ενδιαφέρον του κοινού χτύπησε κόκκινο.
Πρώτα ήταν οι τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γαλλία. Και εκεί που κάποιος νόμιζε ότι ο κόσμος θα στραφεί στα site που ειδικεύονται σε αυτά τα θέματα, εσείς μας εμπιστευτήκατε και πάλι. Γιατί από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το θέμα, μέχρι την τραγική κορύφωση του, καλύψαμε λεπτό προς λεπτό τις εξελίξεις, ξέροντας ότι η καρδιά του κόσμου χτύπαγε στη Γαλλία. Δεν σκεφτήκαμε ούτε δευτερόλεπτο, ότι επειδή είμαστε κατά βάση αθλητικό site θα έπρεπε να μείνουμε κολλημένοι στις ταμπέλες.
Για τρεις μέρες τα πρώτα θέματα του site είχαν να κάνουν με το Παρίσι και εσείς όχι μόνο αποδεχθήκατε αυτή μας την επιλογή, αλλά την αγκαλιάσετε σε τέτοιο βαθμό που μας γεμίζει με τρομερή ευθύνη, ξέροντας ότι πλέον ακόμα για θέματα που δεν ανήκουν στο κλασικό ρεπερτόριο του sport-fm.gr εσείς μας εμπιστεύεστε. Μαζικά.
Η δεύτερη κορυφή του Νοεμβρίου, ήρθε φυσικά με το ντέρμπι της Λεωφόρου που δεν έγινε ποτέ. Εκεί προσπαθήσατε να δοκιμάσετε την αντοχή των server μας. Αντέξαμε. Κι ας σπάσαμε τα κοντέρ.
Για να σας δώσουμε μια περιγραφική εικόνα του τεράστιου ενδιαφέροντος που υπήρξε εκείνο το βράδυ του Σαββάτου, θα σας δώσουμε ένα απλό παράδειγμα.
Το μεγαλύτερο peak επισκεψιμότητας σε πραγματικό χρόνο που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, ήταν τα πρώτα τριάντα λεπτά μετά από νίκη της Εθνικής στο Μουντιάλ και μετά από τις εκτός έδρας νίκες του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ, επίσης στα πρώτα τριάντα λεπτά.
Το απόγευμα της 21ης Νοεμβρίου και για πάνω από έξι ώρες, ο κόσμος που έμπαινε στο sport-fm.gr κινήθηκε σε αυτά τα επίπεδα! Για έξι ολόκληρες ώρες! Και ενημερωνόταν -σε απίστευτο αριθμό- για όσα συνέβαιναν στο προσκήνιο και στο παρασκήνιο της Λεωφόρου. Λεπτό προς λεπτό.
Θα θέλαμε, λοιπόν, για μία ακόμη φορά να σας ευχαριστήσουμε για την τεράστια εμπιστοσύνη σας. Μία εμπιστοσύνη που μας έχει φέρει στην πρώτη θέση του ελληνικού Ιnternet στις θεάσεις σελίδων και στις 2-3 κορυφαίες θέσεις στους μοναδικούς επισκέπτες!
Μπορεί ο καθένας στο Ιnternet να δηλώνει ό,τι θέλει, αλλά το γεγονός είναι ένα.
Το sport-fm.gr είναι ο πλέον ο αγαπημένος σας προορισμός. Και προσπαθούμε συνεχώς να τον βελτιώνουμε. Έχει κι άλλο ακόμα…