Οι τεχνολογικές εξελίξεις για την Peugeot, οι νέοι κινητήρες, τα νέα μοντέλα και η τάση της βιομηχανίας αυτοκινήτου, αποτέλεσαν το μενού των συζητήσεων των στελεχών της Peugeot, κατά τη διάρκεια του πανελλαδικού συνεδρίου που έγινε στις 14 Μαρτίου από την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot στη Γενεύη.
Η premium γαλλική μάρκα η οποία από 1/1/2014 εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Συγγελίδη, σημείωσε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις της με 41% αύξηση ταξινομήσεων για το πρώτο έτος λειτουργίας της.
Την ίδια αυξητική τάση ακολουθούν και οι πρώτοι μήνες του 2015, όπου η Peugeot σημειώνει 6,9% μερίδιο, γεγονός που την κατατάσσει στην πεντάδα των κορυφαίων μαρκών της ελληνικής αγοράς.
www.driveandtravel.gr