Επιλέξαμε να ταξιδέψουμε οδικώς από την Αθήνα καλύπτοντας 411 χλμ. μέχρι τα Ιωάννινα, που ήταν αρκετά, όμως η καλή ποιότητα κύλισης του ιαπωνικού SUV κάνει το ταξίδι άνετο για τους επιβάτες, ενώ ο νέος 1.700άρης diesel κινητήρας κρατά τη μέση κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Περνώντας από το Ρίο-Αντίρριο εκμεταλλευτήκαμε έναν από τους πρώτους οργανωμένους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) της περιοχής για μια στάση και αργότερα συνεχίσαμε τον δρόμο μας προς την Αμφιλοχία και την Άρτα. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, το σύστημα ανάρτησης απορροφούσε όλες τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η λίμνη Παμβώτιδα ξεπρόβαλε γρήγορα, χάρη στο υψηλό ανάστημα του X-Trail. Αφήνοντας πίσω μας την πόλη της Ηπείρου, κατευθυνθήκαμε προς την Κόνιτσα, όπου το σύστημα τετρακίνησης φάνηκε ιδιαίτερα χρήσιμο, ώστε να εξερευνήσουμε όμορφα τοπία και ανόθευτες τοποθεσίες.
Nissan X-Trail
To Nissan X-Trail μάς επανασυστήθηκε πριν από δύο χρόνια με ανανεωμένη του εμφάνιση. Ανέκαθεν το μεγάλο SUV της ιαπωνικής εταιρείας αποτελούσε τον καλύτερο σύντροφο για εξορμήσεις με την οικογένεια, χάρη στην ευρύχωρη καμπίνα και στο σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα, η καλή ποιότητα των υλικών και η ευχάριστη κύλιση το κατατάσσουν αυτομάτως στα ταξιδιάρικα μοντέλα της αγοράς. Πρόσφατα, η μηχανολογική γκάμα του μοντέλου εμπλουτίστηκε με νέους αποδοτικούς turbo κινητήρες, όπως είναι ο βενζινοκινητήρας των 1.300 κυβικών εκατοστών, καθώς και ο νέος 1.7 diesel κινητήρας, δίνοντας νέα «πνοή» στο X-Trail. Προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης δύο επιπλέον καθισμάτων στο πίσω μέρος τους εσωτερικού, φτάνοντας τις επτά θέσεις, μειώνοντας ωστόσο τον χώρο αποσκευών των 565 λίτρων. H Nissan προσφέρει το X-Trail και σε δικίνητες εκδόσεις, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 25.490 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο Energy και τον πετρελαιοκινητήρα 1.7 dCi των 150 ίππων. Για την επταθέσια διάταξη, το κόστος φτάνει τα 26.390 ευρώ.
Πηγή: Kathimerini.gr