Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα δούμε το Kinect motion controls σε κάθε παιχνίδι. Ενώ θα ήθελε οι προγραμματιστές να κάνουν χρήση του νέου Kinect, οι πιο πολλοί πιστεύουν ότι είναι η βασική αιτία πίσω από τη σχετικά υψηλή τιμή του Xbox One και είναι στο χέρι του κάθε στούντιο αν θα κάνει χρήση του περιφερειακού.
Η EA Sports εξακολουθεί να μη χρησιμοποιεί τη λειτουργία motion controls στο FIFA, αφού δεν μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή, παρά τη βελτιωμένη ακρίβεια που προσφέρει το νέο Kinect και το γεγονός ότι όλοι οι κάτοχοι Xbox One θα έχουν από ένα. «Ποτέ δεν λέμε ποτέ και οι ομάδες ανάπτυξης θέλουν οι προσθήκες να έχουν αντίκτυπο στην εμπειρία του παιχνιδιού.
Δεν θέλουμε τεχνάσματα. Δεν θέλουμε να το κάνουμε μόνο και μόνο επειδή θα είναι διαθέσιμο το Kinect. Θέλουμε να κάνουμε πράγματα που πραγματικά θα βελτιώνουν την εμπειρία». Στο FIFA 13, η EA εισήγαγε φωνητικές εντολές για την έκδοση του Xbox 360 και το Kinect. Οι φωνητικές εντολές επιτρέπουν στον παίκτη να ενεργοποιήσει τακτικές, σχηματισμούς αλλαγές χωρίς να χρειάζεται διακοπή, καθώς και πολλές άλλες λειτουργίες.
Ο Wilson, δήλωσε πως για το FIFA 14, η ΕΑ έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της λειτουργικότητας της φωνητικής εντολής προσθέτοντας νέες δυνατότητες αναγνώρισης φωνής, συμπλήρωσε μάλιστα πως αυτή η λειτουργία ταιριάζει περισσότερο στο FIFA.
Πηγή: enternity.gr