Την πρώτη του πολ ποζίσιον με την Mercedes και την 27η στην καριέρα του πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον στο τρίτο γκραν πρι της Κίνας στην πίστα της Σανγκάης, όπως έκανε και πέρυσι ο Νίκο Ρόσμπεργκ.
Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ο Φερνάντο Αλόνσο συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.
Μόλις δυόμιση λεπτά διήρκησε ο τελικός των κατατακτήριων δοκιμών, αφού η στρατηγική των ομάδων ήταν οι πιλότοι να κάνουν μόνο έναν γύρο.
Με τη μέση γόμα βγήκαν στην πίστα οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Τζένσον Μπάτον με τον Γερμανό να κάνει τον ένατο χρόνο και να εκκινεί πίσω από τον Βρετανό της McLaren.
Σαν στο σπίτι τους
Δύο πολ ποζίσιον έχει πανηγυρίσει η Mercedes και οι δύο επιτεύχθηκαν στην Κίνα και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Σανγκάης, η οποία όπως φαίνεται ταιριάζει πολύ στα ασημένια βέλη.
Πέρυσι, ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ που είδε τα κόκκινα φώτα της Σανγκάης να σβήνουν από την πρώτη θέση, πανηγυρίζοντας και την πρώτη του νίκη με τη Mecedes. Φέτος, τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο έτερος πιλότος, Λούις Χάμιλτον.
Q2: Άτυχος ο Γουέμπερ, απογοήτευση για Πέρες
Εκτός τελικού των κατατακτήριων δοκιμών έμεινε ο Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος είδε το μονοθέσιο του να μένει -λίγα λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας- από καύσιμα με την Red Bull να ισχυρίζεται ότι η RB9 είχε πρόβλημα στην αντλία καυσίμων.
Σε αντίθεση με τον Τζένσον Μπάτον που πέρασε στην τελική, ο Σέρχιο Πέρες αποκλείστηκε μόλις για 50 χιλιοστά με αποτέλεσμα να εκκινήσει στο τρίτο γκραν πρι της σεζόν από τη 12η θέση.
Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Ντανιέλ Ρικιάρντο , ο οποίος ολοκλήρωσε τη δεύτρεη περίοδο εντός δεκάδας και βρέθηκε στον τελικό.
Οι πιλότοι στο Q2 βγήκαν στην πίστα με χρησιμοποιημένη γόμα ελαστικών, ωστόσο στον τελευταίο τους γύρο επέλεξαν φρέσκο σετ.
Εκτός τελικού έμειναν οι εξής: Ντι Ρέστα (Force India), Πέρες (McLaren), Σούτιλ (Force India), Γουέμπερ (Red Bull), Μαλδονάδο (Williams), Βερνιέ (Toro Rosso).
Q1: Χωρίς εκπλήξεις
Με τη θερμοκρασία της πίστας να αγγίζει τους 40 βαθμούς Κελσίου οι πιλότοι ξεκίνησαν τις κατατακτήριες δοκιμές στην Σανγκάη.
Οι περισσότεροι πιλότοι στην πρώτη περίοδο βγήκαν με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Τον ταχύτερο χρόνο «έγραψε» ο Λιούις Χάμιλτον με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να κάνει το ένα-δύο για την Mercedes.
Στον αντίποδα βρέθηκαν οι Μπότας (Williams), Γκουτιέρες (Sauber), Μπιανκί -Τσίλτον (Marussia), Πικ - Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham).
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Χάμιλτον, Mercedes
2. Ραϊκόνεν, Lotus
3. Αλόνσο, Ferrari
4. Ρόσμπεργκ, Mercedes
5. Μάσα, Ferrari
6. Γκροσάν, Lotus
7. Ρικιάρντο, Toro Rosso
8. Μπάτον, McLaren
9. Φέτελ, Red Bull
10. Χούλκενμπεργκ, Sauber
11. Ντι Ρέστα, Force India
12. Πέρες, McLaren
13. Σούτιλ, Force India
14. Γουέμπερ, Red Bull
15. Μαλδονάδο, Williams
16. Βερνιέ, Toro Rosso
17. Μπότας, Williams
18. Γκουτιέρες, Sauber
19. Μπιανκί, Marussia
20. Τσίλτον, Marussia
21. Πικ, Caterham
22. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα