Μια σειρά από μεγάλα ρεκόρ, σε τηλεθέαση και social media, σημείωσε το Παγκόσμιο Κύπελλο της Κίνας. Συγκεκριμένα:
-Προσέλκυσε ένα τηλεοπτικό κοινό που σύμφωνα με τις μετρήσεις ξεπερασε τα 3 δις ανθρώπων.
-Τα βίντεο του Παγκοσμίου Κυπελλου που αναρτήθηκαν στα social media κατέγραψαν ερισσότερα από 1.5 δις views.
-Περισσότεροι από 800 χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν τους 92 αγώνες από τις εξέδρες των 8 γηπέδων που φιλοξενήθηκαν αυτοί.
-Οι αγώνες προβλήθηκαν σε περισσότερες από 190 περιοχές του πλανήτη.
-Τα δικαιώματα εξασφάλισαν περισσότεροι 70 broadcast partners.
-To τηλεπτικό κοινό του Παγκοσμίου κυπέλλου αυξήθηκε κατά 80% σε σχέση με το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ισπανίας το 2014.
-Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τον τελικό παρακολούθησαν περισσότεροι από 160 εκ. άνθρωποι.
-Στις digital εκδόσεις καταγράφηκαν 2 εκατ. downloads της εφαρμογής του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
-Σε 70 χώρες το app του Παγκοσμίου Κυπέλλου ήταν η κορυφαία αθλητική εφαρμογή σε αριθμό downloads.
-Οι δημοσιεύσεις στα social media κατέγραψαν περισσότερα από 22 δις impressions.
-535 εκατομύρια ήταν οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν με αυτές τις δημοσιεύσεις.
-Στο CCTV οι αγώνες της Κίνας με την Πολωνία και την Κορέα κατέγραψαν τις υψηλότερες μετρήσεις της χρονιάς, από κάθε άλλο προγραμμα, αθλητικό και μη. Τον αγώνα της Κίνας με την Πολωνία παρακολούθησαν 68εκ. άνθρωποι και με την Κορέα 60εκ.
Συνολικά διανεμέθηκαν 2422 διαπιστεύσεις σε δημοσιογράφους κι εργαζόμενους από 81 διαφορετικές χώρες.