Η ρήση αυτή ταιριάζει και στη η Jeep, η οποία διεθνώς διαπρέπει, αλλά στην Ελλάδα με την υπερφορολόγηση των οχημάτων πάνω από 2.000 κ.εκ., απλά… υπάρχει για να συντηρεί το μύθο της μάρκας, συνώνυμης με τα τετρακίνητα SUV.
Η Jeep, λοιπόν, επιτυγχάνει νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2013 για δεύτερη συνεχή χρονιά με 731.565 μονάδες παγκοσμίως καταρρίπτοντας το περσινό ρεκόρ των 701.626 μονάδων.
«Η Jeep σημειώνει αύξηση πωλήσεων όχι μόνο στην αγορά της Αμερικής αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο τα τελευταία 4 χρόνια», σύμφωνα με τον Mike Manley, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Jeep, Chrysler Group LLC.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr