Μια νέα κατηγορία τουριστών, που θέτουν στο επίκεντρο την ανακάλυψη και την εξερεύνηση παρά τους ίδιους τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, δημιουργεί η νέα, δημοφιλής εφαρμογή Pokemon Go.
Όπως αναφέρει σε άρθρο του ο καναδός συγγραφέας και επαγγελματίας management Evan McIntosh, η ψυχαγωγική αυτή εφαρμογή χρησιμοποιεί τους ίδιους ψυχολογικούς υποκινητές (νοσταλγία, αναζήτηση νέων εμπειριών, επιθυμία για πρεστίζ για να πεισθεί κάποιος να κάνει διακοπές) με τον τουρισμό για να καταφέρει να πείσει τον καταναλωτή.
Οι τουριστικές θεματικές ήταν πάντα παρούσες στο Pokemon, όπως η ανάγκη να είναι κανείς υπεύθυνος για τις επιλογές του, όμως το Pokemon Go φαίνεται να αποτελεί τμήμα μιας μεγαλύτερης κίνησης...
www.driveandtravel.gr