Συγκεκριμένα, σημειώθηκαν πρωτιές πωλήσεων στην κατηγορία Sedan, σε μοντέλα BMW Σειράς 3, στην κατηγορία Touring, σε μοντέλα BMW Σειράς 3, καθώς και στην κατηγορία SUV με μοντέλα BMW X1, Χ3, Χ5, καθώς και BMW Χ6.

Επιπλέον, το 2013 η μάρκα MINI αύξησε το μερίδιο αγοράς σε 1,2%, παρόλο το τέλος παραγωγής του υπάρχοντος ΜΙΝΙ και πριν την έναρξη παραγωγής του αντικαταστάτη του, σημειώνοντας συνολικά 703 ταξινομήσεις για όλα τα μοντέλα της μάρκας ΜΙΝΙ.

Διεθνώς, το 2013, το BMW Group πούλησε περισσότερα οχήματα από κάθε άλλη χρονιά στην ιστορία της εταιρίας. Συνολικά, σε όλο τον κόσμο παραδόθηκαν 1.963.798 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce, αύξηση 6,4% συγκριτικά με το 2012 (1.845.186). Και οι τρεις μάρκες κατέγραψαν πωλήσεις ρεκόρ για το 2013 και η εταιρία ενίσχυσε τη θέση της σαν παγκοσμίως κορυφαία κατασκευάστρια εταιρία premium οχημάτων. Το BMW Group ολοκλήρωσε τη χρονιά δυναμικά, με συνολικές πωλήσεις 186.786 οχημάτων το μήνα Δεκέμβριο, αύξηση 2,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2012 (181.571 μονάδες).

Διαβάστε αναλυτικά για κάθε μάρκα του ομίλου, στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube