Έναν ακόμη ξεχωριστό τρόπο στήριξης της «νέας γενιάς» βρήκε η Nissan. Υστερα από τη διάθεση ενός μοντέλου της για τις μετακινήσεις του Χρυσού Ολυμπιονίκη, Λευτέρη Πετρούνια, η εισαγωγική εταιρεία Ν.Ι. Θεοχαράκη επίλεξε κάτι ακόμα διαδραστικό.
Σε συνεργασία με εξωτερικές εταιρείες αλλά και το δικό της τμήμα μάρκετινγκ, διάλεξε 20 ομάδες, όχι απαραίτητα όλες νεοφυείς επιχειρήσεις, που αντιπροσωπεύουν τη νέα γενιά της χώρας μας, που με τη δράση, τη στάση και τις σκέψεις της, δημιουργεί ευκαιρίες στην παρατεταμένη κρίση που βιώνουμε. Μάλιστα, ορισμένες από τις προσπάθειες αυτές, καινοτομούν παγκοσμίως...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr