Η εξωτερική επιφάνεια του αμαξώματος είναι σε γκρίζα απόχρωση ‘ακατέργαστου χάλυβα’, μιμούμενο την επιδερμίδα του δέρματος καρχαρία. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το ξύλο που προέρχεται από ανακυκλωμένο χαρτί εφημερίδων, και μάλιστα οικονομικών, γι’ αυτό και η ροζ απόχρωσή του.
Οι σχεδιαστικές φόρμες του αμαξώματος, δηλώνουν έντονα την κινηματική ενός Υβριδικού μοντέλου, με τον ηλεκτροκινητήρα να κρύβεται επιμελώς κάτω από το πάτωμα του χώρου των αποσκευών, και να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η σχεδιαστική συγγένεια του νέου πρωτοποριακού αυτού σεντάν γίνεται εμφανής χάρη σε λεπτομέρειες που παραπέμπουν κατευθείαν στο πρωτότυπο ONYX του 2012: ισορροπία όγκων και έντονη παρουσία ανακυκλωμένων υλικών. Το νέο πρωτότυπο παίρνει κίνηση από ένα Υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει τη χρήση ενός βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 340 ίππους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr