Ένας από αυτούς τους τίτλους που κατάφεραν να διακριθούν και να αφήσουν πολλές υποσχέσεις για την κυκλοφορία τους είναι αναμφίβολα το EVOLVE. Όπως είναι λογικό, η παραγωγή της Turtle Rock Studios δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ούτε από την Gamescom, με ακόμα περισσότερο περιεχόμενο, διαθέσιμο για ένα hands-on session. Φυσικά, το Enternity ήταν εκεί για να μεταφέρει τις εντυπώσεις από ένα τέτοιο event.
Έτσι λοιπόν, μετά από μια σύντομη εισαγωγή από μέλη της ομάδας ανάπτυξης, το κυνήγι γρήγορα ξεκίνησε. Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη, το EVOLVE χρησιμοποιεί ένα συμμετρικό-ασύμμετρο τύπο gameplay, θέτοντας τέσσερις παίκτες-κυνηγούς, αντιμέτωπους με έναν παίκτη-«τέρας». Μπορεί να ακούγεται άδικο, αλλά η αλήθεια απέχει πολύ από την πρώτη εντύπωση. Ο στόχος των «κυνηγών» είναι απλός. Να αναζητήσουν και να σκοτώσουν το τέρας, όσο το δυνατόν συντομότερα. Για το τέρας αρχικός στόχος είναι η αποφυγή και η εξολόθρευση -και κατανάλωση- της άγριας ζωής, μέχρι την επιτυχή «εξέλιξη», η οποία χωρίζεται σε τρία στάδια. Στη συνέχεια, το ζητούμενο είναι η καταστροφή ενός power generator. Στην ομάδα των «κυνηγών» ο Assault αποτελεί την αιχμή του δόρατος, με ισχυρό οπλισμό και δύναμη πυρός και είναι ο κύριος υπεύθυνος για την «ζημιά» που προκαλείται στο τέρας.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος και δείτε ένα σχετικό video εδώ.