Αυτό που προκαλεί όμως ιδιαίτερη εντύπωση, είναι το πώς η ομάδα της Ubisoft καταφέρνει να προσφέρει με κάθε νέο entry κάτι «φρέσκο» στη σειρά και να δίνει αυτήν την ξεχωριστή αίσθηση κάθε φορά. Το Assassin’s Creed Unity δεν αποτελεί εξαίρεση - και το Enternity είχε τη δυνατότητα να το διαπιστώσει από πρώτο χέρι, σε ένα hands-on session του πολυαναμενόμενου τίτλου. Στο πλαίσιο της Gamescom 2014 λοιπόν, ο Olivier Ged ανέλαβε την… ξενάγηση σε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον κομμάτι, ως συμπαίκτης σε ένα co-op heist mission. Οι co-op αποστολές διαχωρίζονται από το main story του τίτλου, με ένα «ιδανικό» αριθμό συμμετεχόντων για την κάθε μία, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός, ενώ οι συμπαίκτες μπορούν είτε να «βρεθούν» μέσω του matchmaking, είτε μέσα από τη δημιουργία ενός private session.
Έχοντας αναφέρει αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα rewards δεν αλλάζουν, κάτι που σημαίνει ότι μια αποστολή των τεσσάρων ατόμων μπορεί να ολοκληρωθεί από… έναν (ή δύο) - και το αντίστροφο, με την «αμοιβή» να μοιράζεται ανάλογα. Στο συγκεκριμένο heist λοιπόν, ο στόχος ήταν απλός: η κλοπή ενός θησαυρού βαθιά κρυμμένου στις κατακόμβες του Παρισιού και η απόδραση από το σημείο. Εν προκειμένω η stealth προσέγγιση ήταν το κλειδί, αφού σε περίπτωση ανακάλυψης από τους φρουρούς και σήμανσης του συναγερμού, η ανταμοιβή ήταν μικρότερη. Το Assassin’s Creed, σε έναν βαθμό λόγω της ίδιας της φύσης του αντικειμένου που πραγματεύεται, έδινε ιδιαίτερη σημασία στο stealth, αν και ομολογουμένως αυτό δεν ήταν το πλέον δυνατό του σημείο.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης και δείτε ένα video εδώ.