Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε για άλλη μια φορά ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός θριάμβευσε και στο γκραν πρι Εμίλια Ρομάνια, με τον Βάλτερι Μπότας να τερματίζει δεύτερος και τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να ανεβαίνει για δεύτερη φορά στο βάθρο φέτος.
Ο Χάμιλτον έπεσε στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο, αλλά με την στρατηγική της Mercedes και τον Μπότας να έχει πρόβλημα στο πάτωμα, άνοιξε τη διαφορά που ήθελε μετά τη στάση του Φινλανδού, και όταν βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας βρήκε την ευκαιρία να μπει ανενόχλητος στα πιτ και να βγει πρώτος με διαφορά. Από κει και πέρα δεν απειλήθηκε από κανέναν και πήρε την 93η νίκη της καριέρας του.
Ο Μπότας με το πρόβλημα που είχε κράτησε όσο μπορούσε τον Φερστάπεν, αλλά εν τέλει έχασε τη δεύτερη θέση. Όμως λίγο πριν το τέλος ο Ολλανδός είδε το πίσω δεξιά λάστιχό του να εκρήγνεται και όλος ο αγώνας άρχισε από την αρχή με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα.
Την ώρα που οι οδηγοί μαζεύονταν πίσω από την Mercedes του Μπερντ Μεϊλάντερ για την επανεκκίνηση o Τζορτζ Ράσελ έχασε τον έλεγχο της Williams του και την έστειλε στον τοίχο, ενώ ο Λανς Στρολ χτύπησε, ευτυχώς ελαφρά, έναν μηχανικό της Racing Point στα πιτ.
Ο Ρικιάρντο ανέβηκε στην τρίτη θέση αλλά βρέθηκε να αμύνεται από τον Κβίατ στο φινάλε, που με τη μαλακή γόμα «πετούσε» στην πίστα. Ο Αυστραλός κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον πρώην ομόσταυλό του και έδωσε στη Renault το δεύτερό της βάθρο. Ο Αυστραλός σχολίασε μετά τον αγώνα ότι ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ δε θα χρειαστεί να κάνει δεύτερο τατουάζ, αναφερόμενος στο στοίχημα που είχαν βάλει οι δυο τους νωρίτερα στη σεζόν.
Ο Σαρλ Λεκλέρ κατάφερε να δώσει την πέμπτη θέση στη Ferrari, μέσα στην πίστα που έχει το όνομα του Έντσο, και του γιου του, Ντίνο. Οι Πέρεζ, Σάινθ, Νόρις, Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι συμπλήρωσαν τη δεκάδα.
Η Mercedes άνοιξε κι άλλο τη διαφορά της από τη Red Bull, και κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα κατασκευαστών για 7η συνεχόμενη φορά, ξεπερνόντας το ρεκόρ της Ferrari την εξαετία 1999-2004.