Με έναν τρόπο σχεδόν αφαιρετικό και με την απουσία «συμβατικών» δομών σύμφωνα με τα σύγχρονα standards, η τίτλοι της σειράς Souls κατάφεραν να δημιουργήσουν μια νέα σχολή, επιστρέφοντας σε έναν τρόπο σκέψης και αιχμαλωτίζοντας το πνεύμα μιας άλλης εποχής. Βασισμένο σε αυτήν ακριβώς την προσέγγιση παρουσιάζεται και το Bloodborne, κάνοντας τολμηρά βήματα εμπρός. Η alpha έκδοση του τίτλου θέτει τους παίκτες χωρίς κάποια εισαγωγή στo Yharnam, μια πόλη με αισθητική που συνδυάζει το steampunk με την Βικτωριανή εποχή και την αίσθηση της σήψης και της παρακμής να κυριαρχεί.

Η ίδια η ατμόσφαιρα κρατάει τις αισθήσεις σε μια αδιάκοπη ισορροπία ανάμεσα στην απειλή και την ανάγκη για εξερεύνηση. Σε αυτό βοηθάει και ο ηχητικός τομέας, με τους ambient ήχους να παίζουν τον ρόλο τους σε αυτήν την συνεχή αίσθηση κινδύνου. Για την ακρίβεια, ο ήχος ενός τσεκουριού που «σέρνεται» στο πλακόστρωτο έδαφος είναι αρκετός για να θέσει τους επίδοξους κυνηγούς σε εγρήγορση, αλλά εν προκειμένω ωχριά μπροστά σε μια από τις πιο τολμηρές επιλογές της ομάδας ανάπτυξης. Αυτή δεν είναι άλλη από την έλλειψη δυνατότητας block, μια κίνηση που από μόνη της απορρίπτει μια σειρά «έγκυρων» τακτικών του παρελθόντος και έρχεται σε πλήρη αρμονία με τον νέο θεμελιώδη μηχανισμό gameplay που εισάγεται, το Regain System. Με το Regain System, μετά από κάθε χτύπημα του αντιπάλου που βρίσκει τον στόχο του, οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να ανακτήσουν την χαμένη ενέργεια με μια γρήγορη αντεπίθεση (σε οποιονδήποτε εχθρό). Με αυτόν τον τρόπο ευνοούνται όχι μόνο τα γρήγορα χαρακτηριστικά, αλλά ουσιαστικά επιβραβεύεται ακόμα περισσότερο η αναμονή και η σωστή κρίση εκμετάλλευσης της κατάλληλης ευκαιρίας, όταν αυτή παρουσιάζεται.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube