Η McLaren και η Honda αναμένεται να μη συνεχίσουν τη νέα περίοδο τη συνεργασία τους, που αφορά την προμήθεια κινητήρων για το 2018, με τη Renault να είναι η μοναδική επιλογή για τη βρετανική ομάδα.
Οποιαδήποτε αναβάθμιση και να έχει φέρει η Honda για τη McLaren δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα οι εγκαταλείψεις των πιλότων της ομάδας, Φερνάντο Αλόνσο και Στόφελ Βαντόρν, να έρχονται η μία μετά την άλλη.
Η McLaren, που έχει κατακτήσει οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών, ενώ δώδεκα φορές έχει κατακτήσει πιλότος της το πρωτάθλημα οδηγών, πλέον έχει χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας και παλεύει να μην τερματίσει τελευταία, έχοντας μειωθεί πολύ το πρεστίζ της στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η ώρα των αποφάσεων έχει φτάσει και, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ιαπωνικής εταιρίας, Γιουσούκε Χασεγκάβα, θα είναι δύσκολο να συνεχιστεί η συνεργασία.
«Προσπαθούμε να έχουμε καλή απόδοση αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό αρκεί για να καταφέρουμε να πείσουμε τη McLaren», τόνισε ο Χασεγκάβα.
Η μόνη ελπίδα της McLaren είναι να συμφωνήσει με τη Renault, καθώς Mercedes και Ferrari εδώ και πολύ καιρό της έχουν "κλείσει την πόρτα". Πρόσφατα, είχε κάνει το ίδιο στη McLaren και η Red Bull, καθώς δεν ήθελε η γαλλική εταιρία να προμηθεύει και τη βρετανική ομάδα με κινητήρες, επειδή θα μειωνόταν η αφοσίωσή της προς εκείνη. Πρόσφατα, όμως, ο πρόεδρος της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, απέσυρε αυτήν τη δήλωση και πλέον μία συμφωνία μεταξύ Renault και McLaren φαίνεται να έχει πολλές πιθανότητες.
Σημαντικό ρόλο θα παίξει και ο Φερνάντο Αλόνσο, του οποίου το συμβόλαιο λήγει στο τέλος της σεζόν και ο Ισπανός για να παραμείνει θέλει ανταγωνιστικό μονοθέσιο και κάτι τέτοιο η McLaren, σε συνεργασία με τη Honda, δεν μπορούν να του το προσφέρουν.
Επιμέλεια: Περικλής Καλογερόπουλος