Μετά την εφαρμογή I’m an AΘenian too, που ουσιαστικά όσοι βγάζουν φωτογραφία στην Αθήνα μπορούν να βάζουν επάνω της μια στάμπα με αυτό το λογότυπο, το μάρκετινγκ του αεροδρομίου προχωρά παραπάνω αναβαθμίζοντας την εικόνα του και την προσφορά του στον τόπο.
Το νέο εγχείρημα είναι ένα διαδραστικό «βήμα» γνώμης για την επιστροφή των γλυπτών μαρμάρων του Παρθενώνα στην πατρίδα μας. Κι είναι κυριολεκτικά στο… χέρι των επιβατών και των επισκεπτών του αεροδρομίου της Αθήνας!
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr