Πρώτη αυτή, η ιαπωνική μάρκα, έκανε το βήμα προς την υβριδική τεχνολογία, όταν το 1997 παρουσίασε την πρώτη γενιά Prius. Στην πορεία, εφάρμοσε την ίδια τεχνολογία τόσο στο Yaris όσο και στο Auris, ενώ μόλις πρόσφατα λανσάρισε και υβριδικό RAV4. Πλέον, αυτή τη στιγμή, διαθέτει μια τετράδα υβριδικών μοντέλων, σε κάθε κατηγορία (σούπερ μίνι – Yaris, μικρομεσαία – Auris, SUV – RAV4 και τετράθυρο μεσαίου μεγέθους – Prius), που έχουν μεγάλη ζήτηση στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η Toyota, σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν τα στελέχη της, έχει εστιάσει στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας και ίσως σύντομα προχωρήσει στην παραγωγή και plug-in υβριδικών, δηλαδή που οι μπαταρίες να φορτίζονται και από οικιακό ρεύμα. Κι αυτό επειδή στο υβριδικό σύστημα της Toyota, ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα από τον βενζινοκινητήρα, δηλαδή μπορεί να κινηθεί και αμιγώς ηλεκτρικά...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube