Στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (6 – 16 Μαρτίου, 2014), αποκτά για πρώτη φορά ένα νέο, τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που θέτει νέα πρότυπα πολιτισμένης λειτουργίας, ροπής στις χαμηλές στροφές και απόδοσης.
Και επιπλέον, η νέα γενιά κινητήρα θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο επίσης νέας γενιάς. Τέλος, λανσάρονται νέες αποχρώσεις και προτάσεις εξοπλισμού που επεκτείνουν τις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης του ADAM.
Το ADAM είναι το πρώτο αυτοκίνητο στη γκάμα της Opel που αποκτά το νέο, πλήρως αλουμινένιο βενζινοκινητήρα 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, προϊόν του Διεθνούς Κέντρου Τεχνικής Εξέλιξης της εταιρίας στο Russelsheim.
Αυτή η λιλιπούτεια κινητήρια μονάδα κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις ισχύος, 90 hp και 115 hp. Και οι δύο παράγουν ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, και συγκεκριμένα 166 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. Όπως τα δύο μεσαία σύνολα 1.600 κ.εκ. νέας γενιάς της Opel που λανσαρίστηκαν πρόσφατα (βενζινοκινητήρας 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo και 1.6 CDTI πετρελαίου), ο νέος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo προσφέρει πρότυπη πολιτισμένη λειτουργία με εξαιρετικά χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών για τρικύλινδρη μονάδα, τα οποία συναγωνίζονται πολλούς τετρακύλινδρους κινητήρες.
Σε συνδυασμό με ένα νέο, εξατάχυτο κιβώτιο, ο τρικύλινδρος νέας γενιάς περιλαμβάνει λειτουργία Start/Stop στάνταρ. Η έκδοση 90 hp χαρίζει στο ADAM χαμηλή κατανάλωση μικτού κύκλου – 4,3 λίτρα / 100 χλμ., με εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. (σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμών NEDC, προκαταρκτικά δεδομένα).
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr