Η φανέλα του Πάμπλο Γκαρσία είναι αυτή που αγοράζεται περισσότερο στην επίσημη μπουτίκ του ΠΑΟΚ που βρίσκεται στην Τούμπα, ενώ Δημήτρης Σαλπιγγίδης και Μίροσλαβ Στοχ ακολουθούν στις προτιμήσεις του κόσμου.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε ανακοίνωση με την ενημερώνει για την κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις του PAOK Megastore, αναφέροντας τις προτιμήσεις του κόσμου.

Και παρότι ο Ουρουγουανός φαίνεται πως είναι ο αγαπημένος της εξέδρας, ο Στοχ είναι η... ανερχόμενη δύναμη, αφού ιδιαίτερα μετά το γκολ του στο ματς με τη Σάλκε, οι πωλήσεις της φανέλας με το νούμερο 11 πολλαπλασιάστηκαν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ένας μήνας ήταν αρκετός για να σκαρφαλώσει το PAOK Megastore στην κορυφή των αντίστοιχων συλλογικών καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Η ανταπόκριση του κόσμου και η ζήτηση των επίσημων προϊόντων του Δικεφάλου έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Ακόμα κι αυτές των ανθρώπων της εταιρείας αθλητικού υλικού.

Ο κόσμος του ΠΑΟΚ αγκάλιασε το καινούριο εντυπωσιακό κατάστημα που βρίσκεται στο γήπεδο της Τούμπας κι αυτό φαίνεται από τα νούμερα που εκτός από την κορυφή της Ελλάδας το κατατάσσουν σε ένα από τα πλέον επιτυχημένα megastores συλλόγων στην Ευρώπη.

Χαρακτηριστικό είναι πως από την πρώτη μέρα λειτουργίας της μπουτίκ μέχρι και σήμερα οι πωλήσεις των επίσημων εμφανίσεων έχουν ξεπεράσει το 70% των πωλήσεων όλης της περασμένης σεζόν. Την ημέρα του αγώνα, άλλωστε, από το κατάστημα του ΠΑΟΚ περνούν περίπου 2.000 φίλοι της ομάδας και τις καθημερινές, η επισκεψιμότητα υπολογίζεται στα 700-1000 άτομα ημερησίως.

Στη πρώτη θέση των προτιμήσεων του κόσμου, όπως είναι λογικό, βρίσκεται η ασπρόμαυρη φανέλα. Σε επίπεδο προσώπων ο πλέον δημοφιλής, με πωλήσεις 30% επί του συνολικού αριθμού, είναι ο Πάμπλο Γκαρσία. Ακολουθεί ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης με 20% και ο Μίροσλαβ Στοχ, ο οποίος παρουσιάζει ραγδαία ανοδικές τάσεις και σύντομα αναμένεται να διεκδικήσει την πρωτιά από τον Γκαρσία. Μετά το πρώτο παιχνίδι με τη Σάλκε και το εκπληκτικό του γκολ, οι 6 στις 10 εμφανίσεις που… φεύγουν από το PAOK Megastore είναι με τον αριθμό 11.

Από τα υπόλοιπα προϊόντα best seller είναι το μπλουζάκι πόλο που φορά η αποστολή της ομάδας και η ζακέτα παρουσίασης του ΠΑΟΚ, ενώ αρκετή ζήτηση έχει και το κοντομάνικο προπόνησης.

Τις επόμενες μέρες στο PAOK Megastore αναμένεται η νέα casual σειρά της ΝΙΚΕ για τον Δικέφαλο, ενώ από τις 20 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμη και η νέα γυναικεία και παιδική σειρά ρούχων PFC
».

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube
TAGS: Π.Α.Ο.Κ.