Το νέο κεφάλαιο στο αγαπημένο αυτό franchise σε καμία περίπτωση δεν ήταν κακό, αλλά δεν κατάφερε να αγγίξει και να ξεπεράσει τις προσδοκίες των φανατικών οπαδών που περίμεναν καρτερικά τόσο χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση της παραγωγής. Τα μελανά σημεία εντοπίστηκαν στο Auction House και –κυρίως- στην απαίτηση μόνιμης online σύνδεσης. Τα δύο αυτά στοιχεία κατήργησαν αυτομάτως όλη τη μαγεία και την ατμόσφαιρα που υπήρχε στους δύο προηγούμενους τίτλους, αφού οι δημοπρασίες στο auction house για αναζήτηση καλύτερου εξοπλισμού μηδένιζαν τον παράγοντα loot στο single player ενώ το always online, πέρα από την (αναμενόμενη) ενόχληση που προκαλούσε στους παίκτες, δημιουργούσε και προβλήματα σταθερότητας, γεγονός που κατέληγε συχνά σε απρόοπτες αποσυνδέσεις ή εργασίες συντήρησης του τίτλου ή του server, με αποτέλεσμα να μην είχε υπήρχε πρόσβαση στον τίτλο για ώρες…



Επιπλέον, η αυτοματοποίηση της καταχώρησης των skill points αποχρωμάτισε τα RPG στοιχεία του τίτλου, αγκαλιάζοντας περισσότερο το action είδος. Η κυκλοφορία του Diablo III για PS3 (αργότερα και στο PS4) και Xbox 360, επιχειρεί να διορθώσει τα κακώς κείμενα της PC κυκλοφορίας αλλά το ερώτημα είναι κατά πόσο το καταφέρνει αυτό. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε Diablo σε σύστημα ψηφιακής ψυχαγωγίας. Πίσω στο 1998, η Blizzard North σε συνεργασία με την Climax Group και την Electronic Arts έφεραν το πρώτο Diablo στο PSone, το οποίο παρόλο που λάνθανε την υποστήριξη online, κατάφερε το αδιανόητο: offline co-op 2 παικτών στο ίδιο σύστημα. Η έκδοση για PS3 και Xbox 360, προσφέρει την ίδια εμπειρία, καταργώντας την υποχρεωτική online σύνδεση και αφήνοντας τους παίκτες να απολαύσουν τον τίτλο όπως θα έπρεπε να είναι, δίνοντάς τους ουσιαστικά την επιλογή του offline ή του online mode. Μέχρι 4 παίκτες μπορούν να παίξουν μαζί ταυτοχρόνως στο ίδιο σύστημα offline ή ακόμα και γίνει συνδυασμός με το online co op, λόγου χάρη 2 παίκτες στο ίδιο σύστημα και άλλοι 2 που θα παίζουν online, με το drop in και drop out να συμβάλλει στη διατήρηση της ροής του gameplay, ενώ αν ο online host τερματίσει τη συνεδρία του, οι εναπομείναντες παίκτες μεταφέρονται στο χάρτη κάποιου νέου διαθέσιμου host.

Δεν υπάρχει split screen, όλοι μοιράζονται την ίδια οθόνη, κάτι που συντελεί τόσο θετικά στη δράση όσο και αρνητικά, αφού στο offline ουσιαστικά περιορίζει την κίνηση στο χώρο. Το inventory έχει επανασχεδιαστεί για να είναι περισσότερο ταιριαστό στο gameplay των οικιακών συστημάτων και ενώ στην αρχή είναι δύσκολο να συνηθίσει κανείς τη δομή του, στη συνέχεια αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο, βολικό και εξυπηρετικό, με περισσότερο διαθέσιμο χώρο και αυτόματη ταξινόμηση των κρυστάλλων, του crafting, των φίλτρων και των ειδικών αντικειμένων. Αυτό σημαίνει πως πέρα από την αγοραπωλησία αντικειμένων και την επιλογή εξοπλισμού, οι παίκτες δε χρειάζεται πλέον να ανησυχούν για την ταξινόμηση των αντικειμένων ούτως ώστε να χωράνε όπως στο διαθέσιμο περίγραμμα της PC έκδοσης, εξοικονομώντας πλέον χρόνο τον οποίο τον αφιερώνουν στη δράση.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube