Ένα μεγάλο διαδικτυακό/ψηφιακό παράσημο έχει κερδίσει η FIBA.
Σύμφωνα με Burson Cohn & Wolfe Sports Practice και την έρευνα που έκανε, η FIBA είναι η μοναδική Ομοσπονδία, εκτός της IOC (Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή) που βλέπει τους λογαριασμούς της να βρίσκονται στην πρώτη 4άδα όλων των κοινωνικών δικτύων, στους οποίους στηρίχθηκε η έρευνα της εταιρίας, η οποία ανέλυσε: Το Facebook, το Instagram, το Twitter, το YouTube, το Periscope και το LinkedIn.
Η ΔΟΕ έχει 36+ εκ. folowers, η FIFA 33+ εκ, και η FIBA 9+ εκ, που την φέρνει την τρίτη πιο δημοφιλή ομοσπονδία στα social media.
Στην ανάλυση δεν λήφθηκε υπόψιν το κινέζινο μεγάλο δίκτυο Weibo, όπου η FIBA έχει 3εκ. followers, που τη φέρνει μέσα στις 10 πιο επιδραστικές αθλητικές οργανώσεις για το 2018 στην Κίνα.