Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 κ.εκ. εκ. αποδίδει 9,6 ίππους και διαθέτει τα συστήματα Air Cut Valve (ACV) και TPS (αισθητήρας θέσης γκαζιού), που βελτιώνουν -στο πλαίσιο του επιθυμητού- την απόδοση του κινητήρα και φροντίζουν κατά πολύ στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Σχεδιαστικά, διαθέτει αιχμηρά πλαστικά, νέα γραφικά και χρώματα, μεγαλύτερο διπλό προβολέα αλογόνου που διαθέτει περισσότερη ισχύ, διαφανή κρύσταλλα και LED στο κάτω μέρος, νέο πίσω φωτιστικό σώμα και φλας σε νέα θέση και άλλο σχήμα (μέρος του φέρινγκ τα μπροστά και τα πίσω ενσωματωμένα στο φωτιστικό σώμα).

Οι τροχοί διαθέτουν μεγάλες αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 14 ιντσών, διάσταση που τείνει να καθιερωθεί ως η χρυσή τομή για όσους θέλουν να συνδυάζουν σπορ οδήγηση και καθημερινή μετακίνηση.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube