Ακόμα ένα μεγάλο όνομα που επιστρατεύει η Nintendo στον αγώνα των φορητών συστημάτων για φέτος είναι το Animal Crossing με το τέταρτο μέρος του, το New Leaf.

Η σειρά εξομοίωσης, αν πραγματικά μπορούμε να την περιορίσουμε μ’ αυτόν τον όρο, καταφέρνει και μετρά 16 πλέον εκατομμύρια κομμάτια σε πωλήσεις.

Ακόμη μια περίπτωση λοιπόν επιτυχίας στα casual games από την ιαπωνική εταιρεία. Τίτλο ανά τίτλο, η σειρά αυτή καταφέρνει με ορισμένες μικρές, αλλά -τελικά- ουσιαστικές αλλαγές να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον σε αυτή και να προσφέρει κάτι νέο.

Αυτήν τη φορά, ο gamer αναλαμβάνει τον ρόλο του νέου δημάρχου της πόλης, αντίθετα με τους προκατόχους του New Leaf όπου θα έπαιζε ως ένας απλός νέος δημότης.

Η λεπτομέρεια αυτή προφανώς και προσθέτει δεκάδες νέες ευκαιρίες στο gameplay.

Μια μόνο από αυτές είναι η ικανότητα ανάπτυξης μιας ολόκληρης πόλης σύμφωνα με τις επιθυμίες του εκάστοτε παίκτη.

Αυτό αφορά την τοποθέτηση νέου σπιτιού ή κτηρίου, νέων δημοτικών έργων ή ακόμα και… την καλλιέργεια σε οποιοδήποτε μέρος μπορεί κανείς να σκεφτεί. Το New Leaf παραθέτει το όνομα της πόλης, την σημαία της, ακόμα και τον ύμνο της, στη διάθεση του χρήστη του.

Οι ελευθερίες περιήγησης σ’ αυτό είναι πολύ μεγαλύτερες απ’ ότι στην αρχή μπορεί κανείς να αντιληφθεί, χάρη στην έξυπνη ανάπτυξη σχέσεων με τους πολίτες της πόλης, τον διακανονισμό αγοραπωλησιών μαζί τους ή ακόμη και οργάνωση συναντήσεων και μικρο-προκλήσεων.

Οι δημότες είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες του κόσμου του New Leaf.

Θα προτείνουν ή θα απαιτήσουν την ανάπτυξη της περιοχής, θα ζητήσουν την βοήθεια του δημάρχου τους ανταποδίδοντας, θα καλλιεργήσουν και θα ενισχύσουν projects που ο gamer επιλέγει να ενεργήσει.

Η αλληλεπίδραση μαζί τους είναι συχνή, ευχάριστη και απλή, κάτι που θα κάνει την φυσιογνωμία τους γνώριμη πολύ σύντομα, φέρνοντας τον παίκτη ακόμα πιο κοντά στον τίτλο.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube