Εδώ και χρόνια η αξιολόγηση ενός σπορ μοντέλου στην πίστα του Nurburgring αποτελεί ένα από τα καλύτερα διαπιστευτήρια, ειδικά δε αν συνδυαστεί με τη επίτευξη μίας καλής επίδοσης. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα ακόμη και οι κατασκευαστές ευρείας παραγωγής χρησιμοποιούν τις δυνατότητες δοκιμής στη μεγάλη διαδρομή της «Πράσινης Κόλασης», η οποία είναι διαθέσιμη συνολικά 16 εβδομάδες το χρόνο για δοκιμές των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Μία από τις τελευταίες εταιρίες που μπήκε στο team του Nurburgring είναι η Hyundai, η οποία επένδυσε 5,5 € για να κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών σε μικρή απόσταση από την πίστα. Έτσι, οι Κορεάτες θα μπορούν πιο εύκολα και γρήγορα να βελτιώνουν διάφορα σημεία του σασί (π.χ. το σύστημα διεύθυνσης, την ανάρτηση κ.α.) καθώς η Hyundai επιθυμεί τα αυτοκίνητα της να γίνουν οδηγικά πιο απολαυστικά. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής