Οι πλούσιοι ταξιδιώτες, πριν ξεκινήσουν τις διακοπές πολυτελείας, προβαίνουν στην αγορά έως και 14 προϊόντων ή υπηρεσιών περισσότερων από τις αγορές που κάνουν οι πιο συγκρατημένοι οικονομικά ταξιδιώτες.
Αυτό αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, έρευνα που διενήργησε η εταιρία τεχνολογίας μάρκετινγκ Rocket Fuel, σε μια προσπάθεια να αποτυπώσει τις τάσεις στις δαπάνες αγορών μέσω του διαδικτύου που αντιστοιχούν στις 2 ομάδες ταξιδιωτών.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι ταξιδιώτες πολυτελείας πραγματοποιούν έως 18 αγορές πριν το ταξίδι τους σε σύγκριση με 4 που αντιστοιχούν στους ταξιδιώτες που δεν κάνουν διακοπές πολυτελείας...
www.driveandtravel.gr