Με το Tomb Raider: Definitive να έρχεται σε λίγες ημέρες και να αποτελεί την πρώτη «σοβαρή» κυκλοφορία για τα next gen συστήματα το 2014, η κατάσταση με το frame rate των δύο εκδόσεων δείχνει να παραμένει μπερδεμένη.
Παρόλο που ο παραγωγός του τίτλου Scott Amos είχε δηλώσει πριν από ημέρες ότι ο τίτλος αναμένεται στα 30fps, έσπευσε με νέα του δήλωση σε ένα live stream του Games Radar να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
Συγκεκριμένα τόνισε πως δεν μεταφέρθηκε σωστά η άποψή του και σημείωσε πως «ο κόσμος άκουσε το 30 και θεώρησε ότι θα είναι το παιχνίδι κλειδωμένο σε αυτό το ρυθμό ανανέωσης των καρέ. Κάτι τέτοιο είναι εντελώς λάθος. Είμαστε εταιρεία που κυνηγάει το καλύτερο δυνατό και οφείλω να σημειώσω πως στο PS4 ο τίτλος θα προσφέρει 60 καρέ το δευτερόλεπτο».
Η έκδοση του Xbox One δεν αναφέρθηκε πουθενά, ωστόσο ο admin EatChildren του NeoGAF σημειώνει πως σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή στη Square Enix, η έκδοση για το σύστημα της Microsoft θα υποστηρίζει 30 frames το δευτερόλεπτο.
Διαβάστε περισσότερα και δείτε ένα σχετικό video εδώ