"Το παιχνίδι είναι κάπου στη μέση μεταξύ simulation και arcade. Επικεντρωθήκαμε περισσότερο στο ρεαλισμό, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να έχουν μια αίσθηση του βάρους, μια αίσθηση αφής με το δρόμο, αλλά θέλουμε να βεβαιωθούν οι παίκτες ότι είναι εύκολο να τους ρίξει κάποιος γύρω από τις γωνίες, είναι όλα σχετικά διασκεδάζοντας με τα αυτοκίνητα. Αλλά υπάρχει πολύ βάθος, αν οι παίκτες θέλουν να "ξυρίσουν" τα χιλιοστά του δευτερολέπτου για να βελτιώσουν τον χρόνο τους, μπορούν να το κάνουν ", σημείωσε αρχικά ο Rustchynsky.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube