Στο Γκράν πρι του Σπα είναι πολύ πιθανό να πάρει ποινή στην σειρά εκκίνησης ο Λούις Χάμιλτον, αν επιλέξει να αλλάξει κάποια μέρη από την μονάδα ισχύος.
Η Mercedes σημείωσε ότι θα ξέρει σίγουρα τι θα κάνει την Πέμπτη. Ο εκπρόσωπος της ομάδας είπε ακόμα ότι εξετάζουν τις απαιτήσεις και τις συνέπειες που συνδέονται με μια ποινή στον αγώνα του Βελγίου.
Η άλλη επιλογή είναι να περιμένουν μέχρι το ιταλικό Γκραν πρι το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Ο Χάμιλτον έχει ήδη χρησιμοποιήσει το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο των πέντε κομματιών από τα δύο μέρη του τούρμπο υβριδικού κινητήρα, τον υπέρ-τροφοδότη και το MGU-Η.
Στις ομάδες δίνεται ποινή δέκα θέσεων κάθε φορά που χρησιμοποιούν κάποιο έκτο κομμάτι από οποιοδήποτε μέρος, έτσι αν αλλάξουν τον υπέρ-τροφοδότη και το MGU-Η, ο Βρετανός θα πάρει 20 θέσεις ποινή.
Η Mercedes ίσως επιλέξει να αλλάξει και τα δύο μέρη ώστε να μην έχει πρόβλημα σε άλλο αγώνα με την σειρά εκκίνησης.
Όσο για την επιλογή να προχωρήσει η γερμανική ομάδα στη χρήση νέων μερών προτού φτάσουμε στο τέλος της ζωής των πέμπτων, έρχεται καθώς το Σπα είναι μία πίστα που προσφέρεται για προσπεράσματα άρα ο παγκόσμιος πρωταθλητής θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει μέρος του χαμένου εδάφους από την κακή του θέση στη σειρά εκκίνησης.
Επιμέλεια: Χρήστος Κυριάκος