Η 7η γενιά του Golf ακολουθεί μια αξιόλογη εμπορική πορεία, παρά τα γενικότερα χαμηλά νούμερα της ελληνικής αγοράς. Το μοντέλο που προσδιόρισε από την πρώτη του γενιά την μικρομεσαία κατηγορία αυτοκινήτων, ανέκαθεν διέθετε και ισχυρές εκδόσεις με την κωδική ονομασία GTI. Τώρα, η νέα γενιά του Golf απέκτησε κι αυτή το δικό της γρήγορο… αδερφάκι, με άκρως σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Ξεχωρίζει από την κυψελοειδή μάσκα με το έμβλημα GTI, τα φώτα Top Xenon, τους νέους προβολείς ομίχλης LED, τις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (προαιρετικά 18 και 19 ιντσών), τις κόκκινες δαγκάνες φρένων, τα πίσω σκούρα φωτιστικά με LED, τη διπλή απόληξη εξάτμισης, το μαύρο διαχύτη και από την αεροτομή που συνοδεύεται από πλευρικά σπόιλερ.
Η καμπίνα έρχεται σε αρμονία με την εξωτερική εμφάνιση έχοντας: top sport καθίσματα με χαρακτηριστική GTI ταπετσαρία, λεβιέ ταχυτήτων με σχήμα μπαλάκι του γκολφ (θυμίζει το Golf GTI 1ης γενιάς), ενώ μαύρα carbon-look φιλέτα στις πόρτες και στο ταμπλό πλαισιώνουν τον πίνακα οργάνων αλλά και την 5,8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής του Composition Media. Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με κόκκινες ραφές, λεπτομέρειες αλουμινίου, μανέτες αλλαγής ταχυτήτων στις εκδόσεις με κιβώτιο DSG και κόκκινος φωτισμός στον πίνακα οργάνων, συνθέτουν μια αρκετά σπορ εικόνα.

Οσον αφορά τον εξοπλισμό, προσφέρεται με δύο εκδόσεις εκ των οποίων η βασική έχει όσα ανέφερα και επιπλέον σε
θέματα ασφάλειας και άνεσης: 7 αερόσακους, ειδικά ρυθμισμένο μπλοκέ διαφορικό, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα που διατηρεί απόσταση από προπορευόμενο όχημα, υπολογιστή ταξιδιού, ρυθμιστή ταχύτητας, κλιματισμό κ.α. Παράλληλα, τοποθετήθηκε νέο σύστημα διεύθυνσης με μειωμένες στροφές κρεμαγέρας.


Εν συντομία…

Το νέο Golf GTI εφοδιάζεται με τον κινητήρα 2.0 TSI ισχύος 220 hp και 230 hp στην έκδοση GTI Performance. Και στις δύο εκδόσεις (Euro 6 σε ρύπους) συνδυάζεται με το πακέτο BlueMotion Technology και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Η έκδοση των 220 ίππων με μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει σε 6,5 δευτ., έχει ροπή 350 Nm μεταξύ 1.500 – 4.400 σ.α.λ., μέση κατανάλωση 6 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές 139 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Οι τιμές με το όφελος τη απόσυρσης ξεκινούν από 27.700 ευρώ. Η χρέωση για το κιβώτιο DSG είναι 2.300 ευρώ.


Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube