Ο Michael Read της Crytek, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ο επερχόμενος τίτλος θα είναι ακόμα καλύτερος στην τελική του έκδοση, ενώ έδωσε και αρκετά στοιχεία για το σύστημα μάχης, το οποίο φαίνεται να παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με το αντίστοιχο των Batman: Arkham City και Sleeping Dogs.
«Στη τελική έκδοση είναι πολύ πιθανό υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας, δεν γνωρίζω κάτι ακόμα. Αλλά αυτό που σίγουρα πρόκειται να αλλάξει είναι το μέγεθος της ζημιάς που θα προκαλούν οι αντίπαλοι και η ακρίβεια στο σύστημα μάχης», σημείωσε αρχικά. «Δεν κάναμε καλή δουλειά, όσον αφορά στην παρουσίαση του παιχνιδιού στην Ε3 και το πώς θα χρησιμοποιείται το σύστημα ελέγχου, υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να εξηγηθούν. Το demo για την Ε3 απλοποιήθηκε αρκετά για να διευκολύνει την εμπειρία στην επίδειξη, πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία δεν ήταν καν εκεί ακόμα, ενώ η τελική έκδοση θα είναι μία φοβερή εμπειρία. Υπάρχουν και άλλες λειτουργίες στο σύστημα ελέγχου κατά τη διάρκεια της μάχης. Πατώντας το Χ ο χαρακτήρας θα εκτελεί το τυπικό swing, κρατώντας το πατημένο, θα εκτελεί μία πιο "βαριά" επίθεση ή shield bash για παράδειγμα, ενώ με τα υπόλοιπα κουμπιά θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα να εκτελείται άμυνα και επίθεση με την ασπίδα ή άμυνα και επίθεση με κλωτσιά», συμπλήρωσε. Στη συνέχεια ο Michael Read πρόσθεσε ότι τα button prompts, κατά τη διάρκεια μίας εκτέλεσης, θα αντικατασταθούν με οπτικά και ακουστικά μηνύματα, που οι χρήστες θα πρέπει να εξοικειωθούν με την πάροδο του χρόνου, ενώ τόνισε ότι θα υπάρχουν πάνω από 100 τύποι εκτελέσεων.
Πηγή: enternity.gr