Πέφτοντας ανακαλύψαμε μια εσοχή που δεν είχαμε παρατηρήσει προηγουμένως, μια εσοχή που δεν υπονοούσε με τον κλασικό τρόπο το design της περιοχής. Εκεί μας περίμενε ένα ακόμη σπάνιο αντικείμενο που μετέπειτα αποδείχθηκε πολύτιμο για την προσπάθειά μας.

Τίποτα δεν είναι περιττό στο Xenoblade Chroncles και ό,τι ίσχυε πριν από χρόνια, όταν η Nintendo αποφάσισε να κάνει το χατίρι της Δύσης, έστω και κατόπιν εορτής, ισχύει και σήμερα. Πάνω από όλα, ο τίτλος της Monolith Soft ντροπιάζει κλασικούς τίτλους που προηγήθηκαν αυτού αλλά και σχεδόν το σύνολο των JRPGs που το ακολούθησαν. Για κάθε πρόβλημα που ταλανίζει το είδος, η ομάδα του Tetsuya Takahashi είχε και μια απάντηση.

Random battles; Τι είναι αυτό; Στον κόσμο του παιχνιδιού οι εχθροί είναι ορατοί και η εμπλοκή στα χέρια του παίκτη. Τεχνητά όρια στις περιοχές του κόσμου; Μα ο κόσμος είναι τεράστιος και ανοιχτός προς εξερεύνηση. Ανούσια fetch quests; Ναι. Υπάρχουν αλλά οδηγούν σε εξαιρετικά μικρά σενάρια που φέρνουν τους χαρακτήρες του παιχνιδιού πιο κοντά, αλλά και πρόσβαση σε νέες ικανότητες που αποφέρουν κέρδη στη μάχη.

Πατάμε το ίδιο και το ίδιο κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της μάχης; Όχι. Το Xenoblade Chronicles θέλει τον παίκτη να σκέφτεται τα σημαντικά. Τον αφήνει να κινείται ελεύθερα κατά τη διάρκεια της μάχης, ενόσω οι βασικές επιθέσεις εκτελούνται αυτόματα ενώ εναλλάσσονται βάσει θέσης και εγγύτητας.

Ο παίκτης αναλαμβάνει την ελεύθερη κίνηση στο χώρο, η τοποθέτηση άλλωστε σε σχέση με τον όποιον αντίπαλο επηρεάζει ακόμη και τις επιδράσεις μιας επίθεσης, ενώ ρυθμίζει την εκτέλεση όλων των ειδικών κινήσεων που στον τίτλο ονομάζονται Arts.

Τα τελευταία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να υφίσταται συγκεκριμένες συνέργειες μεταξύ χαρακτήρων, άρα ο παίκτης πρέπει να έχει πλάνο για το χειρισμό των cooldowns αλλά και για τα chains που μπορεί να εκτελέσει όταν γεμίσει η σχετική μπάρα.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube