Σοκ όχι τόσο για τη δεδομένη ποιότητα των κλασικών τίτλων, όσο για το γεγονός ότι σχεδόν τίποτα δεν έχει αλλάξει στη σειρά μετά από τόσα χρόνια. Όλοι οι βασικοί μηχανισμοί δημιουργήθηκαν και εδραιώθηκαν σχεδόν από το ξεκίνημα της σειράς στις 3 διαστάσεις του N64 και από τότε λίγα πράγματα άλλαξαν ουσιαστικά. Λίγο η ευελιξία της κάμερας, λίγο το επίπεδο δυσκολίας, άλλο τόσο η ροή των γεγονότων και η ευκολία με την οποία κανείς καταλαβαίνει τι πρέπει να κάνει, φυσικά ο τεχνικός τομέας, όμως ο πυρήνας παραμένει αμετάβλητος. Και αυτή η ακινησία, η πίστη στην αρχική σχεδίαση, βοηθά τη σειρά να διατηρήσει τον ιδιόμορφο χαρακτήρα της, να γεννήσει τη μαγεία που όλοι λατρέψαμε, το παραμύθι που τόσο λείπει από την καθημερινότητά μας. Θα ήταν παρόλα αυτά άδικο να πούμε ότι το Majora's Mask δεν προσπάθησε να διαφοροποιηθεί. Είναι ίσως το πιο ιδιόμορφο της σειράς, με πιο σκοτεινή ατμόσφαιρα και μηχανισμούς που τυλίγονται γύρω από το γνωστό πυρήνα, άλλοτε πνίγοντάς τον και άλλοτε αναδεικνύοντας τα χαρίσματά του.
15 χρόνια μετά, η Nintendo επιχειρεί να μας θυμίσει ξανά την ιδιαιτερότητα αυτού του τίτλου, ανανεώνοντας γραφικά και μηχανισμούς, ώστε να ταιριάζει σε ένα φορητό σύστημα και σε μια γενιά gamers που έχει μάθει να τα έχει όλα έτοιμα στο πιάτο. Το The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D διαφέρει σίγουρα από τον αυθεντικό τίτλο. Παρουσιάζεται πιο όμορφο, πιο ζωντανό, με καλύτερα textures, ειδικά εφέ και animation, αλλά και πιο βατό, δικαιολογώντας ίσως απόλυτα τον χαρακτηρισμό του ως remaster. Φυσικά όλα ξεκινούν λίγο μετά το Ocarina of Time, με τον Link να ταξιδεύει στη χώρα της Termina, μια χώρα που κινδυνεύει με απόλυτη καταστροφή. Η αιτία είναι η μάσκα του τίτλου και ο Skull Kid, ένας περίεργος τύπος που άθελά του απελευθέρωσε το κακό που έκρυβε μέσα της. Ο Link έχει στη διάθεσή του τρεις ημέρες για να σώσει τον κόσμο, απελευθερώνοντας τέσσερα μυθικά πλάσματα από ισάριθμα dungeons. Η βασική διαφορά του Majora's Mask είναι το παραπάνω χρονικό διάστημα.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.