Με ένα ακόμα franchise που πλησιάζει στην γιγάντωση, η Activision προχώρησε στην κυκλοφορία του τέταρτου κατά σειρά παιχνιδιού Skylanders.
Αυτό σημαίνει ότι μια ομάδα από ολοκαίνουργιους Skylanders έρχονται στην επιφάνεια, κάτι που κατ’ επέκταση σημαίνει πρόοδο για την ανάπτυξη του κόσμου του παιχνιδιού, αλλά και πολύ περισσότερα Skylanders για αγορά, αφού χωρίς αυτούς το παιχνίδι είναι... unplayable.
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, το Trap Team πάει το όλο ζήτημα ένα ή δύο βήματα παραπέρα. Η ιστορία του νέου παιχνιδιού μπορεί μάλλον εύκολα να θεωρηθεί η καλύτερη -μέχρι στιγμής όμως- της σειράς: Οι Doom Raiders, οι οποίοι ήταν φυλακισμένοι στην Cloudcracker Prison, δραπετεύουν και επιστρέφουν στον κόσμο Skylands για να σπείρουν ξανά το... χάος.
Εναντίον τους τοποθετούνται Skylanders από την ομάδα Trap Team, οι οποίοι απλά στοχεύουν στο να επιστρέψουν τους Doom Raiders εκεί που τους αξίζει. Εδώ έρχεται να προστεθεί το Traptanium Portal, το οποίο ευθύνεται για την μεταφορά των Skylanders από την πραγματική retail μορφή τους στην ψηφιακή in-game. Εκτός αυτού όμως, οι “παγίδες” που προστίθενται φέρουν ένα εξαιρετικό νέο χαρακτηριστικό: ο παίκτης θα μπορεί να παγιδέψει τους νικημένους αντιπάλους του και να παίξει ως... εκείνοι.
Η δυνατότητα αυτή διευρύνει κατά πολύ τις επιλογές του παίκτη καθώς και το ίδιο το gameplay και πλησιάζει καλοπροαίρετα στο να θυμίσει τύπους παιχνιδιών όπως Pokemon. Ο κόσμος, στον οποίο εξελίσσεται η όλη ιστορία είναι για άλλη μια φορά καταπληκτικά σχεδιασμένος, με τα next-gen συστήματα να απολαμβάνουν επιπλέον υψηλή λεπτομέρεια στην ολότητα των σκηνικών.
Όπως είναι αναμενόμενο για τέτοιου είδους παιχνίδια, η ιστορία ξεκινάει με τα περισσότερο φωτεινά και αισιόδοξα στην όψη σκηνικά, με περισότερο έντονα χρώματα και casual διάθεση. Ωστόσο, οι πίστες αρχίζουν και γίνονται όλο και πιο σκοτεινές και δείχνουν πιο επικίνδυνες από πριν. Αυτή η αργή, σταθερή και ορισμένες φορές απειλητική αλλαγή κατεύθυνσης στον οπτικό τομέα καταφέρνει να οδηγήσει τον παίκτη σε μια καταπληκτική κορύφωση, καθώς συμβαδίζει με την αλλαγή της δυσκολίας προς το ανώτερο πριν φτάσει στον απώτερο σκοπό της όλης ιστορίας.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ