Το DriveClub ανήκει ολοκληρωτικά στην Arcade κατηγορία, με συγκεκριμένες συμπεριφορές και μηχανισμούς να βρίσκονται πιο κοντά στην σειρά Ridge Racer, παρά στο ρεαλισμό. Για την ακρίβεια, γίνεται προσπάθεια για έναν φαινομενικό ρεαλισμό, ο οποίος περιορίζεται μόνο σε οπτικές λεπτομέρειες, έχοντας ως σκοπό μονάχα τον οπτικό εντυπωσιασμό, χωρίς αυτή η εμμονή να προχωράει σε πιο ουσιαστικούς τομείς. Ακόμα όμως και οι Arcade μηχανισμοί, οι οποίοι γίνονται εμφανείς από τα πρώτα κιόλας λεπτά, αποτυγχάνουν στον τομέα της «αγνής διασκέδασης» (βασικό ενός arcade racing), ακριβώς επειδή δίνουν την εντύπωση ότι προέκυψαν από ...ατύχημα. Το αποτέλεσμα είναι ένα υπερβολικά όμορφο Arcade racing που δίνει την εντύπωση ότι «ντρέπεται» για την ταυτότητά του.



Αυτή η αντίθεση παρατηρείται συνέχεια κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Για παράδειγμα, το σύστημα ποινών το οποίο φρενάρει για λίγα δευτερόλεπτα το αυτοκίνητο όταν κάνουμε κάτι «αντικανονικό», άλλες φορές επιτρέπει να πλευροκοπήσουμε και να περάσουμε πάνω στην στροφή έναν αντίπαλο ή να «κλείσουμε» τη γραμμή και να συγκρουστούμε με κάποιον που ετοιμάζεται να μας προσπεράσει και άλλες φορές θα «μετρήσει» το μικρό χωμάτινο shortcut που κατά λάθος μπορεί να πατήσαμε σε ένα γρήγορο “S”. Άλλες φορές μπορείς να τρακάρεις με ταχύτητα το μπροστινό αντίπαλο, βγάζοντάς τον εκτός δρόμου χωρίς να ενεργοποιηθεί κάποια ποινή και άλλη φορά απλώς να τον ακουμπήσεις και να δεχθείς την ποινή καθυστέρησης.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube