Συνεχίζει το «άνοιγμα» προς την ασιατική αγορά και συγκεκριμένα σε αυτή της Ιαπωνίας ο ΠΑΟΚ, στο περιθώριο της απόκτησης του Σίντζι Καγκαβα, με τον «δικέφαλο του Βορρά» να προχωράει σε μια σημαντική συνεργασία προς αυτή την κατεύθυνση με την εταιρία Ganassa.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
«Η ψηφιακή ανάπτυξη του ΠΑΟΚ συνεχίζεται με τη σύναψη μιας στρατηγικής συμφωνίας για τη διείσδυση του συλλόγου στην αγορά της Ιαπωνίας. Επίσημος συνεργάτης του Δικεφάλου σ’ αυτό το άνοιγμα θα είναι η Ganassa.
Η μεταγραφή του Σίντζι Καγκάβα, ενός εκ των κορυφαίων αθλητών που έχει αναδείξει η Ιαπωνία ανεξαρτήτως σπορ, δημιούργησε προοπτικές, αλλά κι ανάγκες για την καλύτερη εκπροσώπηση του συλλόγου σε μια νέα αγορά που από την πρώτη στιγμή που ο Καγκάβα ντύθηκε στ’ ασπρόμαυρα έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τον ΠΑΟΚ.
Στο πλαίσιο της γενικότερης ανάπτυξης του ΠΑΟΚ και της ψηφιακής του κοινότητας, λοιπόν, ο σύλλογος συμφώνησε με την Ganassa, η οποία αναλαμβάνει τη διαχείριση της εικόνας του συλλόγου στην Ιαπωνία μέσα από μια σειρά δράσεων.
Η αρχή έγινε με τη δημιουργία του επίσημου λογαριασμού Twitter του ΠΑΟΚ στα Ιαπωνικά. Το Twitter, άλλωστε, αποτελεί ίσως το δημοφιλέστερο μέσο στη χώρα κι ο ΠΑΟΚ θα μπορεί να ενημερώνει το κοινό τόσο για τα νέα της ομάδας όσο και για την πορεία του Καγκάβα στην ομάδα, έτσι ώστε να μεγαλώσει το ψηφιακό του community και να κάνει πιο γνωστό το brand του ΠΑΟΚ στην Ασία.
Ο λογαριασμός @PAOK_FC_JP θα φιλοξενεί πρωτότυπο περιεχόμενο με στόχευση την αγορά και την κουλτούρα της Ιαπωνίας, ενώ στο επόμενο διάστημα, ο ΠΑΟΚ θα έχει και το δικό του eshop στα ιαπωνικά και τα νέα της ομάδας θα δημοσιεύονται απευθείας στο Yahoo Japan.
H Ganassa είναι ένα γραφείο digital management & content creation με εξειδίκευση στην αγορά της Ασίας και στο πελατολόγιό της συμπεριλαμβάνονται σύλλογοι όπως οι Γιουβέντους, Τσέλσι, Ρόμα, Ντόρτμουντ, Νάπολι κι οργανισμοί όπως η UEFA, η FIFA και η La Liga».